Zaļā Aptieka

The seminar was interesting and it took place at the right time and in the right place, the material was well prepared and presented in a very exciting and easy to grasp language.
References of our pharmacists:
After the seminar I serve my customers more successfully and understand the nature and importance of sales process;
I learned to sell expensive medicine;
I learned to use the right words;
Now I understand customers’ desires better;
I can sell more now;
I came to a very important conclusion that the result depends on my attitude 90% and on the event - only 10%;
The more information I gather about the customer the more satisfied my customer is going to be;
I realized how important it is to find out customer’s desires and to explain the product in a language that the customer understands;
I first saw that sales is a creative process;
Now I present my customers an opportunity to choose;
I started to offer a wider range of products;
After asking questions to the customer I can offer the right medicine;
Now I am paying more attention to setting questions;
At last now I can sort out and organize all the information that I have picked up earlier;

Thank you, indeed, for this successful seminar! We are charged with a lot of positive motivation and energy for successful work with our customers. You taught us to look at our daily work from a different angle and find a lot of creativeness in it, and now it all depends on us how we proceed.
Anita Ozoliņa
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem) 2016. gada 28. jūnijsEFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!) 2016. gada 13. jūnijsDARBS AR GRŪTO KLIENTU  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)  2016. gada 7. jūnijsEFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) 2016. gada 6. jūnijsMENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja) 2016. gada 14. jūnijs
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem) 2016. gada 28. jūnijs
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!) 2016. gada 13. jūnijs
DARBS AR GRŪTO KLIENTU (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi) 2016. gada 7. jūnijs
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) 2016. gada 6. jūnijs
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja) 2016. gada 14. jūnijs