Efektīva pārdošana

Apmācības mērķis ir pilnveidot dalībnieku prasmes un iemaņas profesionālajā pārdošanas sarunas vadīšanā ar esošajiem klientiem un kā veidot attiecības ar jauniem klientiem (B2B, B2C & H2H) un kā saglabāt tās ilgtermiņā.

Mērķauditorija - dažāda kalibra pārdevēji, kuri vēlas pārdot vairāk nekā vakardien un iegūt jaunu dopingu turpmākajam darbam.
 

Programmas saturs un tēmas:

Faktori, kas ietekmē klienta izvēli.

Kontakta nodibināšana:

  • Kā noteikt toni un izveidot uzticību;
  • Kā profesionāli nodibināt kontaktu ar klientu;
  • Pirmā telefona zvana izveide;
  • Kā profesionāli norunāt tikšanos.

Jautājumu uzdošanas stratēģijas:

  • Kādā veidā jūs varat saprast klienta motivāciju;
  • Kā noteikt klientu vajadzības un ieguvumus;
  • Kā saņemt drošu atgriezenisko saiti ar jautājumu palīdzību;
  • Precizējošie jautājumi.

Argumentēšana/Prezentācija:

  • Klienta racionālā, emocionālā motivācija – kā es varu to ietekmēt;
  • Kompānijas piedāvāto pakalpojuma/produkta analīze;
  • Klienta ieguvumu valodas izstrādāšana pakalpojumam/produktam;
  • Efektīva pakalpojuma/produkta prezentācija;
  • Ieteikumi efektīvai prezentācijai.

Kā profesionāli piedāvāt klientam sadarbību:

  • Efektīvas noslēguma stratēģijas;
  • Alternatīvā metode (pozitīvi risinājumi);
  • Kā rīkoties, ja ir uzdots noslēdzošais jautājums.

Klientu lojalitātes veidošana.

Personīgās attīstības plāns.


Apmācību vadīs:
Viens no labākajiem Baltijas ekspertiem pārdošanā, klientu apkalpošanā un menedžmentā, "Perfect Sales" direktors Armands Ābelītis, kurš ir apmācījis vairāk kā 45000 dažādu uzņēmumu klientu apkalpošanas un pārdošanas nodaļu darbiniekus un viņu vadītājus. Vairāk kā deviņus gadus "Perfect Sales" direktors Armands Ābelītis izstrādā un vada korporatīvos apmācību projektus uzņēmumiem Baltkrievijā (Minskā) un Krievijā (Maskavā, Sanktpēterburgā, Ņižņijnovgorodā, Samārā, Saratovā, Rostovā, Krasnodarā, Čeļabinskā, Ufā, Permā, Jekaterinburgā, Kazaņā, Čerepovecā, Tjumeņā un Kaļiņingradā).


Apmācība būs:

  • Atraktīva
  • Bagāta ar piemēriem no prakses
  • Viegli uztverama
  • Ļoti efektīva darba kvalitātes un pārdošanas rezultātu uzlabošanai


Apmācību metodika:

Apmācību gaitā liels uzsvars tiks likts, ne tikai uz teorētisko materiālu (40%), bet arī praktisku iemaņu apzināšanu un praktizēšanu (60%). Īsu lekciju kurss caurvijas ar praktiskām nodarbībām, diskusijām un situāciju analīzēm, saņemot atgriezenisko saiti gan no apmācību vadītāja Armanda Ābelīša, gan no apmācību dalībniekiem. 


Pēc apmācībām Jūs būsiet ieguvuši zināšanas kā:

  • profesionāli nodibināt kontaktu ar klientu
  • efektīvi veidot ar klientiem savstarpējas attiecības
  • uzdot jautājumus, lai noskaidrotu klientu vajadzības un vēlmes
  • pārdot pakalpojuma/produkta vērtību - lietojot priekšrocību un ieguvumu valodu
  • veiksmīgi vadīt pakalpojuma/produkta prezentāciju
  • paņemt situācijas kontroli savās rokās un panākt vēlamo rezultātu
  • profesionāli piedāvāt klientam sadarbību (kā panākt vienošanos)
  • pareizi veidot klientu lojalitāti (uzticību) pret sadarbības partneri ilgtermiņā
  • kā paaugstināt savus pārdošanas rezultātus un kļūt par labāko pārdevēju uzņēmumā.

 

 



Pieteikuma anketa

* Ar zvaigznīti atzīmētie lauki ir jāaizpilda obligāti
"EFEKTĪVA PĀRDOŠANA"  (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!"Perfect Sales" ir kļuvusi par Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) biedru, ar šo sadarbības soli apstiprinot vēlmi aktīvi darboties uzņēmējdarbības vides attīstīšanā Latvijā!"EFEKTĪVA PĀRDOŠANA"  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)"MENEDŽMENTA ABC"  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)"PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES" / "MENEDŽMENTA ABC 2" (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)"EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA" (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
"EFEKTĪVA PĀRDOŠANA" (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
"Perfect Sales" ir kļuvusi par Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) biedru, ar šo sadarbības soli apstiprinot vēlmi aktīvi darboties uzņēmējdarbības vides attīstīšanā Latvijā!
"EFEKTĪVA PĀRDOŠANA" (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
"MENEDŽMENTA ABC" (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
"PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES" / "MENEDŽMENTA ABC 2" (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
"EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA" (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)