A/S Rīgas Siltums

Seminārā piedalījās komercdirektors, siltumtīklu direktora vietnieks attīstības jautājumos, līgumu grupu un siltumrealizācijas iecirkņu vadītāji, kuri tiešā veidā organizē un nodrošina darbu ar klientiem t.sk. līgumu slēgšana un naudas līdzekļu iekasēšana. Minētie darbinieki ir ar pietiekami ilggadīgu pieredzi darbā ar klientiem, dažkārt arī sarežģītos apstākļos. Neskatoties uz to, seminārā aplūkotie jautājumi un to izklāsts rosināja dalībniekus aktīvi iesaistīties diskusijā.
Semināra vadītāja profesionalitāte, spēja ilustrēt teorētiskus skaidrojumus ar praktiskiem piemēriem, tipisku un arī netipisku situāciju analīze ļāva palūkoties uz šķietami sen zināmām un “mazsvarīgām” lietām pavisam citā gaismā un lika aizdomāties par to, ka pārdošanas procesā sīkumi neeksistē.
Esmu pārliecināts, ka, noklausoties šo semināru, ieguvēji ir gan akciju sabiedrība “Rīgas siltums”, gan darbinieki, gan mūsu klienti.
Voldemārs Ilguns, AS “ Rīgas siltums” komercdirektors
Interesanti. Ļoti labā valodā ar artistiskuma elementiem. Uzzināju derīgas lietas, kas noderēs darbā. Novēlu rīkot šāda veida seminārus vēl!
Danuta Kalēja, A/S “Rīgas siltums” algu grāmatvede
Seminārs „Efektīva pārdošana” parādīja, kā it kā vienkāršas lietas var ikdienā veikt profesionālāk un pareizāk. Svarīga tēma –sava produkta /pakalpojuma pārdošana. Informācija lieti n oderēs turpmākā darbā un kontaktējoties ar klientiem.
Andris Meļkerts, A/S „Rīgas siltums”, 1 TR tehniskā servisa vad.v.
Seminārs bija ļoti interesants. Palīdzēja sakārtot savas domas un iedeva padomus, kā veikt pārdošanas procesu. Visas tēmas svarīgas manam darbam. Paldies!
Inta Beķere, A/S „Rīgas siltums”, 3.TR. inženiere – kontroliere
Seminārā ieguvu ļoti vērtīgu informāciju un padomus, kā motivēt klientu iegādāties tieši jūsu preci. Noteikti ieteikšu jūsu semināru citiem.
Maigone Latipova, A/S „Rīgas siltums”, S/tehn. Iekārtu inženieris
Seminārā „Efektīva klientu apkalpošana” es ieguvu zināšanas, kas noteikti noderēs gan manā darbā, gan privātajā dzīvē. Man ļoti patika Armand jūsu māka pasniegt, tas, ka Jūs pats esat personība – jo tas iedrošina! Visas tēmas vienlīdz svarīgas klientu apkalpošanā. Paldies!
Kristīne Jurjāne, A/S „Rīgas siltums”, 3.TR. ekonomiste normētāja
Vērtīgs seminārs. Uzzināju daudzus jaunus psiholoģiskus momentus, kas turpmāk noderēs darbā ar klientiem. Svarīgākās tēmas – Kā atspēkot iebildumus Kā izturēties pret saniknotiem klientiem. Paldies!
Linda Markune, A/S „Rīgas siltums”
Seminārs „Efektīva klientu apkalpošana” ļoti patika. Noderēs ne tikai darbā, bet arī dzīvē. Ticu mainīsies mana attieksme pret apkārtējiem cilvēkiem, centīšos vairāk smaidīt. Seminārs kopumā deva ļoti pozitīvas emocijas. Ieguvu praktiskus padomus, kā pārliecināt klientu, parādot viņa ieguvumus. Viss bija ļoti labi. Paldies!
Džerena Ore, A/S „Rīgas siltums”, siltumrealizācijas daļas referente
Seminārs bija vērtīgs. Paldies semināra vadītājam Armandam Ābelītim, ka nebija velti izmests laiks. Svarīga tēma – kā rīkoties ar klientu iebildumiem un argumentācija. Veiksmi darbā!
Rasma Kivlāne, A/S „Rīgas siltums”, ST iekārtu inženiere

Vissvarīgākā tēma bija darbs ar iebildumiem. Seminārā ieguvu jaunas idejas un teorētiskas zināšanas darbam ar klientiem. Jauks, noderīgs, darbā noteikti pielietojams seminārs. Paldies!

Olga Bunkeviča
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)