Agrimatco

Pašreizējā biznesa realitāte Latvijā ir tāda, ka katram, kurš vēlas pilnveidot sava uzņēmuma attīstību un nopelnīt ir jāmāk atrast kopēja valoda ar jebkuru no potenciālajiem klientiem. Firmas “Perfect Sales” piedāvātais apmācības treniņseminārs “Efektīva pārdošana” bija negaidīti interesants un izglītojošs. Atraktīvais un viegli uztveramais, ar spilgtiem piemēriem bagātais seminārs ļoti labi parādīja skatu no malas uz Sia „Agriamtco Latvia” kolektīvu ar klienta acīm. Šāds pasniegšanas veids, manuprāt, ilgstoši saglabājās cilvēka atmiņā. Lietas, kuras pirms tam pārdošanas procesā likās mazsvarīgas – šķiet visnepieciešamākās sarunājoties ar darījuma partneri un attīstot ilgstošu sadarbību.
Bet ir kas īpaši svarīgs, kas šo semināru padarīja atšķirīgu un vērtīgu. Teorētiskais pamatojums bija balstīts uz situācijām, ar kurām mēs, pārdevēji, sastopamies ikdienas darbā.
Īpaši vēlamies pateikties Armandam Ābelītim par ļoti augstā līmenī novadīto semināru, lielisko piemēru krājumu un viegli uztveramo uzskates materiālu sagatavošanu.
Māra Bisniece, SIA „Agrimatco Latvia”, valdes priekšsēdētāja
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!