Amazone

Sirsnīgs paldies Sia „Amazone” kolektīva vārdā par divām ļoti vērtīgām, piesātinātām un interesantām dienām.
Pēc Jūsu profesionāli veiktās darbinieku apmācības ir būtiski uzlabojusies mūsu firmas darbinieku darba kvalitāte un pieaugusi darījumu efektivitāte un apjoms.
Svarīga lieta: jaunā gaismā ieraudzījām katru no esošajiem klientiem un bez lielas piepūles sekmīgi esam piesaistījuši mūsu firmai jaunus klientus. Tagad katrs no mums, iepērkoties veikalā, vismaz reizi ir sevi pieķēris vērojam apkalpojošā pārdevēja profesionalitāti un, protams, arī pirkšanas procesā ietaupījis ne vienu vien latiņu personīgās naudiņas…
Novēlam Jums veiksmīgu turpmāko darbu un stabilitāti Jūsu biznesam!
Arvis Mikāls
Šis seminārs man bija ļoti noderīgs.Tas man palīdzēja ar lielāku izpratni paraudzīties uz dažādām situācijām ikdienas darbā. Esmu patiesi priecīga par to, ka divu dienu laikā Jūs spējāt izstāstīt tik daudz noderīgas informācijas! Tas noteikti noderēs. Un vēl – es apbrīnoju Jūsu spējas tā strādāt un “noturēt” mūsu uzmanību veselas divas dienas! Paldies!
Ita Bērziņa
Vēlos pateikties par sadarbību ar Armandu Ābelīti un kompāniju Perfect Sales. Apmācību saturs un praktiskās nodarbības tika profesionāli pasniegtas un ir noderīgas manu pārdošanas rādītāju pieaugumam.
Labākie kursi kādos esmu bijis! Esmu sajūsmā! Divas dienas pagāja kā divas stundas. Ar lielāko prieku apmeklēšu Jūsu kursus arī turpmāk…
Perfekts kontakts ar auditoriju.
Guntis Dermanis
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!