CHERVOLET

Seminārs ir pa pirmo zorti, ieteiktu apmeklēt ikvienam! Iegūsti ļoti pozitīvu domāšanu un iespaidu. Neapšaubāmi gan atsvaidzina, gan arī dod jaunas zināšanas. Ļoti labas tēmas tieši auto tirdzniecībā. Paldies par vērtīgām zināšanām un motivāciju!
Linards Plūmītis, „Adam Auto”, Chevrolet auto pārdevējs
Labākais seminārs, ko esmu apmeklējis. Gribās uzreiz iet un darīt! Saņēmu lielu motivācijas devu. Sapratu savas kļūdas un ieteiktu agrāk apmācīt pārdevējus, lai nav jāmācās no savām kļūdām, jo tas maksā! Paldies Tev ,Armand , par „sakarīgo” semināru.
Oskars Avotiņš, „Adam Auto” Opel auto pārdevējs
Interesants seminārs, nebija garš un nogurdinošs. Patika, ka bija reāli un praktiski piemēri no dzīves. Vērtīgs un pamācošs, kā arī stimulējošs strādāt labāk. Svarīgākās tēmas – Darbs ar klientu iebildumiem un Konsultatīvā intervija, klientu vēlmju izzināšana. Seminārā ieguvu pārliecību , ka varu tirgot vēl labāk!
Gunārs Prikņa, SIA „Adam Auto” , tirdzniecības vadītājs
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)