COLEMONT FKB LATVIA

Daudzas lietas šķiet pašsaprotamas bez semināra, taču tikai pēc šī semināra „Efektīva pārdošana” noklausīšanās Armanda Ābelīša izpildījumā tās var definēt savā prātā un pēc tam sākt pielietot praksē... Patika , saprotamā veidā tika pasniegtas zināšanas par būtiskām lietām veiksmīgam darbam ar klientiem. Svarīgākās tēmas bija trīs – Klienta uzklausīšana Vajadzības noteikšana / attīstība Darbs ar klientu iebildumiem. Tā kā man šo semināru noteikti vajadzēja noklausīties...
Lauris Kļaviņš, „Colemont FKB Latvia” brokeris
Ļoti labi un vērtīgi ir atsvaidzināt zināmas lietas, atklāt jaunas (aizmirstas!?) un nedaudz atgriežoties iztēlē savā darba rutīnā analizēt un atklāt pieļautās kļūdas! Tas ir progress!!! Svarīgākās tēmas seminārā : analīze darījumiem / sarunām , protams – veiksmīga saruna / darījums. Ieguvu no šī semināra teicamas idejas! Piem. Extra uzmanību atsevišķiem klientiem. Papildus motivāciju jaunu kontaktu dibināšanā un kā rezultātā visa dzirdētā lietošana praksē! Paldies, Armand!
Toms Lapsa, , „Colemont FKB Latvia” brokeris
Galvenā panākumu atslēga pārdošanā ir attiecību dibināšana ar klientiem. Dzīvē ir ļoti svarīga ir tava attieksme pret lietām. Praktiski padomi kā tikt galā ar klientu iebildumiem un par jautājumu tehniku. Paldies par vērtīgo semināru maniem darbiniekiem, bija tas , ko biju gaidījis no šī semināra!
Ivars Blanks, , „Colemont FKB Latvia” vadītājs
Manuprāt, ļoti atraktīvs un interesants „Efektīvas pārdošanas” kurss. Noteikti motivējošās zināšanas izmantošu darbā. Svarīgākās tēmas : Klientu iebildumi un darbs ar tiem Priekšrocību un klientu ieguvumu formulējums Akcents uz izzinošo domāšanu. Šajā seminārā ieguvu spēju iedrošināt sevi akcentēt uzmanību ļoti svarīgām pārdošanas metodēm. Veiksmi!
Juris Začs, „Colemont FKB Latvia” brokeris
Seminārs ļoti iepatikās. Teorija labi tika sajaukta ar praktiskajiem uzdevumiem, kas ļāva uzturēt semināra dalībnieku uzmanību visu laiku. Pasniedzējs Armands Ābelītis ir ļoti jautrs un atraktīvs. Ļoti patika, ka kursa laikā tika izstāstīti daudzi konkrēti piemēri no dzīves. Svarīgākās tēmas : Klientu priekšrocību un ieguvumu valoda Iebildumi un to neitralizēšana. Ieguvu pamatdomu no šī semināra, ka jāuzdod vairāk jautājumu, jāievāc vairāk informācijas, jārunā klienta valodā, jāskatās uz problēmām ar klienta acīm un jāizceļ klienta ieguvumi. Paldies par noderīgām idejām darbā ar klientiem!
Pāvels Gaidukovs, , „Colemont FKB Latvia” brokeris
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)