Dari pareizās lietas un saņem pareizos rezultātus

2015-03-02

Ļoti bieži es dzirdu cilvēkus runājam par visām tām brīnišķīgajām lietām, ko viņi darīs nākotnē. Viņi runā, runā, runā.

Pastāv liela atšķirība starp runāšanu un darīšanu, un vēl lielāka atšķirība ir starp ikdienas aktivitātēm un kopējo rezultātu.

FOKUSĒ SAVU ENERĢIJU.

Kad tu fokusē savu enerģiju uz savām aktivitātēm, tu vari paveikt lielāko daļu no ieplānotā, jo tad ir vieglāk ar visu tikt galā.

No otras puses, tu nevari pārvaldīt rezultātus, jo rezultāts ir gala produkts.

Rezultāti nāk pēc tam, kad tu esi daudz un smagi strādājis un pūlējies. Daudziem no mums labi rezultāti nenāk viegli, mums pie tā ir jāstrādā.

Tāpēc, tai vietā, lai fokusētu savu uzmanību uz rezultātiem, ir daudz svarīgāk apsēsties un saprast, kas ir jādara un tad tas arī jāizdara. Un pirms tu to apjautīsi, tu būsi sasniedzis vairāk, nekā tu biji sapņojis.

PIEVĒRS UZMANĪBU SĪKUMIEM

Daudziem cilvēkiem nepatīk sīkumi. Viņi negrib tam pievērst uzmanību. Viņi domā, ka viss tāpat vien laikā gaitā nokārtosies.

Pievēršot savu uzmanību sīkumiem, tu vari ne tikai sasniegt vēlamos rezultātus, bet to izdarīt īsākā laika periodā un ar mazāku piepūli.

Ja šodienas biznesa vidē tu neveltīsi laiku tam, lai izstrādātu sīkumus – pirms tu sāc strādāt pie projekta – tad rezultātā tu būsi spiests strādāt daudz smagāk, nekā tas būtu nepieciešams. Projekta realizēšanai būs nepieciešams vairāk laika un tas izmaksās vairāk nekā sākumā bija plānots.

ESI GUDRĀKS PAR SAVU KONKURENTU

Lai būtu veiksmīgs mūsdienu ātri uz priekšu ejošā pasaulē, ar vienkārši smagu darbu nepietiek. Tev jābūt gudrākam un radošākam par saviem konkurentiem.

Tomēr, ir gandrīz neiespējami būt radošam, kad tu gandrīz visu savu laiku pavadi strādājot, apdzēšot uguni, un tikai nedaudz laika veltī domāšanai un plānošanai.


ATDALI DOMĀŠANU NO DARĪŠANAS

Kad tu būsi spējīgs atdalīt “domāšanu un plānošanu” no “darīšanas”, “darīšana” kļūs daudz vieglāka.

Biznesā “domāšanu” neuzskata par “strādāšanu”. Tikai tad, kad cilvēks kaut ko “dara”, tad tiek uzskatīts, ka viņš strādā. Nav pat svarīgi, ka veicamais darbs ir neproduktīvs. Vismaz cilvēks kaut ko dara!

DARI TIKAI SVARĪGĀS LIETAS

Lai tu būtu veiksmīgs šīsdienas ārkārtīgi ar konkurenci piesātinātajā biznesa vidē, tev maksimāli jācenšas darīt tikai tas, kas ir svarīgi. Dari tikai to, kas atnesīs tev, tavai kompānijai peļņu. Cik iespējams maz laika veltī tām lietām, kas nodarbina tevi, bet ir neproduktīvas.

Uz mana ofisa sienas es esmu piestiprinājis nelielu uzrakstu “Cik daudz naudas es nopelnu darot šo darbu?” Šis uzraksts palīdz man koncentrēties, jo ir ļoti viegli ļaut savai uzmanībai aizslīdēt. Kad es daru kaut ko, kas nenes man nekādu peļņu, es pārtraucu to darīt un sāku strādāt pie tā, kas ieliks naudu manā kabatā.

Tāpēc es uzskatu RĪCĪBAS plānu par svarīgu produktivitātes uzlabošanas līdzekli. Skatoties uz RĪCĪBAS plāna uzdevumu sarakstu, ir viegli noteikt, kuri uzdevumi ir vissvarīgākie. Tad veltī tam laiku un izdari to.

DZĪVO ŠEIT UN TAGAD

Ir ļoti viegli skatīties nākotnē un sapņot par visām tām lietām, kuras tu darīsi un sasniegsi. Bet, lai tu spētu tas veiksmīgi paveikt, tev ir jāfokusē sava uzmanība uz šo brīdi un šo vietu, kur tu atrodies.

Kad tu no rīta ierodies darbā, pirms tu sēdies pie sava galda, tev ir jāzina, ko tu darīsi.

Ja tu ienāc ofisā un tev ir jājautā sev “Ko es šodien darīšu?” tu jau esi problēmā. Pārvaldi savas ikdienas aktivitātes un rezultāti paši par sevi parūpēsies.

Armands Ābelītis
„Perfect Sales Academy” Direktors
Pārdošanas, klientu apkalpošanas un menedžmenta apmācību programmu autors un pasniedzējs.

EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!