Fit Line

Patīk tēmu un materiālu konkrētība, lakonisms, saturā nav nekā lieka. Labs seminārs „Menedžmenta ABC”. Profesionāls pasniedzējs Armands Ābelītis. Varu rekomendēt ikvienam.
Aīda Egle, „P.M. International”- viceprezidente
Ļoti motivējošs „Perfect Sales” seminārs darbā ar klientiem. Jau esošās zināšanas salika pa plauktiņiem. Noskaidroju sev ļoti būtiskas lietas. Svarīgākā no tām – kā sarunu novest līdz noslēgumam – līdz darījumam. Interesanta pieeja. Izrādās, ka bizness var būt ļoti interesants un nemaz ne tik grūts, ja ir zināšanas un ja strādā pareizi. Vissvarīgākās tēmas: Klienta ieguvumu un izdevīguma valoda. Iebildumi, to pārvarēšana.
Inga Ziediņa, „PM Latvija”, menedžere
Ļoti pārskatāmi un skaidri izklāstītas tēmas, ar trāpīgiem piemēriem un ļoti atraktīvi. Vissvarīgākās tēmas: klausīties – prezentēt – noslēgt. Paldies par vērtīgo pārdošanas semināru!
Jānis Pipars, „PM Latvija”, valdes loceklis
Šis „Perfect Sales” seminārs palielināja vēl vairāk manu pārliecību par sevi, kompāniju, produktu un to, ka es viennozīmīgi esmu veiksmīgs cilvēks! Armand, liels Jums paldies, par pilnīgi visu, ko Jūs man iemācījāt! Principā pilnīgi visas tēmas bija svarīgas, bet jo īpaši tās, kurās bija runa par jautājumiem un iebildumiem. Šāda veida semināriem jābūt ilgākiem! Ar divām dienām vien nepietiek!
Agnese Rudaka, „PM Latvija”, menedžere
Labākais no semināriem, kuru esmu apmeklējusi! Baidījos iziet ārā uz sekundi, lai tik kaut ko nepalaistu garām. Paldies! Man vissvarīgākās tēmas: Izzinošā sarunas daļa. Kā runāt ar klientu. Sarunas noslēgšana, u.c. Paldies un veiksmi darbā!
Gunta Gasūna, „Fit Line” sporta klubs, slēpošanas trenere
Sapratu, ka efektīvas pārdošanas pamatā ir pamatīgas zināšanas, pieredze, grūts darbs un ka vieglums darbā rodas tikai pēc pamatīga darba. Gluži kā baletā! Turpiniet savu darbu! Lai Dievs Jūs svētī! Man vissvarīgākās tēmas: Atteikumi plānošana analīze.
Aija Ivuškāne, „Fit Line”, kosmetologs
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!