Ilmas aptieka

Patika visas tēmas pārdošanas un klientu pakalpošanas seminārā, gan par pircēja izvēli, uztveri, gan par veiksmīgas pārdošanas veikšanu izdalot trīs procesus – izzinošo, radošo domāšanu līdz klienta lēmuma pieņemšanai. Uzzināju daudz jauna par neverbālo komunikāciju un par veiksmīgu darījuma noslēgšanu. Paldies!
Anita Feldmane, SIA „Krams”, Ilmas aptiekas, aptiekas vadītāja
Šis seminārs „Klientu apkalpošana” ļāva izrauties no rutīnas, tas bija ļoti izglītojošs un praktisks, rosināja uz pārdomām un vēlēšanos uzlabot dažas lietas savā darbā. Uzzināju vērtīgu informāciju par faktoriem, kas ietekmē pircēja izvēli. Vēlētos, lai Jūs veidotu vēl kādu semināru, kur tēmas tiktu turpinātas.
Sanita Grīnvalde, „Dr. Alberta drogērija. 3.”, farmaceita asistents
Vērtīgi. Uzzināju interesantas darba metodes, iespējas veiksmīgam darbam ar pircēju. Nostiprināju to ko zināju. Svarīgākās tēmas klientu apkalpošanas seminārā: Pareiza jautājumu un atbilžu izvēle, pareizas frāzes, atslēgvārdi u.t.t. Īpaši liels paldies Armandam Ābelītim par semināra pasniegšanu! Reklamēsim Jūs – viss bija ļoti labi. Paldies!
Vita Konošonoka, SIA „Magnum medical”, tele menedžeris
Liels paldies Jums par iegūto informāciju!!! Tā tiešām noderēs manā darbā! Man visas tēmas seminārā bija ,tiešām, ļoti noderīgas. Viens no retajiem semināriem klientu apkalpošanā un pārdošanā, kas atbilst mūsu darba specifikai. Ieteikums – pēc iespējas vairāk reklamēties, jo apkalpojošā sfērā Latvijā ir diezgan „bēdīga” situācija. Vēlreiz liels paldies „Perfect Sales” par vērtīgo semināru!!!
Aiga Eglīte, „Brieža aptieka Nr.1”, farmaceita palīgs
Seminārs labi pārdomāts, interesants, tā vadītājam Armandam Ābelītim laba pasniegšanas prasme, tiek iesaistīti visi klausītāji, līdzdarbošanās. Svarīgākās tēmas: Pircēja domāšanas process Klientu ieguvumu un izdevīguma valoda. Vēlētos dzirdēt citas semināru tēmas!
Rudīte Kauliņa, „Brieža aptieka Nr.5”, farmaceite, vadītāja vietniece
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!