Invitros

Absolūti pozitīvs un noderīgs seminārs „Veiksmīga darījuma astoņi posmi” , lai atsvaidzinātu zināšanas, iegūtu jaunas idejas, sakārtotu domas, nopurinātu rutīnas putekļus un meklētu sev jaunus pilnveidošanās virzienus. Svarīgas bija visas tēmas, bet vēlos izcelt klientu apkalpošanas un ilgtermiņa attiecību veidošanas nozīmi un pārdošanas pamatelementu aktualizēšanu.
Jānis Stašulāns, Invitros tirdzniecības daļas vadītājs
Seminārs man deva 2 svarīgas atklāsmes:
1. Sapratu, ka tik daudz ko vēl nezinu un labprāt klausītos un mācītos vēl nedēļu.
2. Cik bīstami ir ieslīgt rutīnā un saglabāt iesācēja attieksmi pret klientu.
Pasniegšana ļoti atraktīva, interesanta, var ilgstoši saglabāt uzmanību uz lektora teikto. Ļoti praktisks seminārs mūsu darbības sfērā.
Anda Vasiļevska, Invitros , tirdzniecības vadītāja
Šajā pārdošanas seminārā ieguvu ļoti svarīgas zināšanas, kā ar izpratni identificēt cilvēku personības tipus. Kādā secībā „uzsākt darbu ar klientu”. Galvenais – viss sākas ar attieksmi!!! Tīri personīgi izjutu , cik patiesībā nepieciešams ir bijis man šis seminārs. Paldies, šo semināru vērtēju ar 10 ballēm no 10!
Mārīte Cirse, SIA „Invitros”, diabēta produktu konsultante
Labs optimāls tēmu apvienojums. Personāls kompliments lektora Armanda Ābelīša profesionalitātei un attieksmei. Svarīgas tēmas Jautājumu uzdošana Pārdošanas procesa posmi. Guvu daudz ierosmes darba uzlabošanai.
Raitis Gadzjus, SIA „Invitros” direktors
Sistematizēja manu empīrisko darbošanos savā sfērā. Ir pamats organizēties un analizēt sevi turpmākajā darbā. Patika tēmas – klientu apkalpošanas būtība un pārdošanas teorija / procesi. Paldies par vērtīgo semināru!
Jānis Stašulāns, SIA „Invitros”, ārsts - konsultants
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!