JCB

Lieliska iespēja iegūt nepieciešamās zināšanas un paaugstināt savu kvalifikācijas līmeni un paplašināt savu redzesloku. Visas tēmas seminārā „Efektīva klientu apkalpošana” man bija ļoti noderīgas. Ieguvu daudz jaunu atziņu, ko noteikti pielietošu savā darbā. Tā turpināt!
Juris Kaktiņš, SIA „Stoller” STOKKER Valmiera , servisa vadītājs
Man bija ļoti noderīgas, jaunas idejas, kā arī atgādināja labi aizmirstās vecās lietas. Patīkami, ka seminārs nebija sauss, bet faktiem un reāliem piemēriem bagāts. Piedāvājiet mūsu vadībai vēl kādu semināru!
Kaspars Līviņš, “STOKKER’’ veikala vadītājs
Pateicoties Jūsu semināram pirms diviem gadiem, es sāku tirgot un tagad esmu saņēmis paaugstinājumu – pārdošanas speciālists garāžas aprīkojumam. Tagad šo semināru klausījos jau savādāk, jo jau ir zināma pieredze tirdzniecībā. Pirms semināriem man bija rūgta pieredze un no pārdevēja amata baidījos, atšķirība no šodienas situācijas. Praktiski visas tēmas bija ļoti svarīgas. Paldies par šo semināru!
Māris Daija, SIA „Stoller”, garāžu un servisa aprīkojuma pārdošanas speciālists
Par semināru „Veiksmīga darījuma astoņi posmi” varētu teikt kā kompānijas nosaukumā PERFEKTI. Ļoti labas tēmas un tajā pašā laikā vienkārši un saprotami pasniegts materiāls. Svarīgākās tēmas bija izzinošā domāšana un veiksmīgs sarunas noslēgums. Ar tik labu pasniegšanu rezultāts būs obligāts. Lai jums vairāk klientu. Liels paldies!
Agris Spirģis, SIA „Stoller” , mazumtirdzniecības vadītājs
Seminārs „Efektīva apkalpošana” bija ļoti noderīgs. Agrāk nebija iedomājies par tādām tēmām, ka tas tik svarīgi komunikācijā ar klientu. Vērtīgi padomi manam darbam un centīšos to visu pielietot turpmākajā darbā saskarsmē ar klientiem.
Māris Tiļļa, SIA „Stoller”, vecākais mehāniķis
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)