John Deere

Seminārs „Efektīva klientu apkalpošana” ir ļoti noderīgs lai pagūtu profesionālu klientu apkalpošanu. Gribās īpaši izcelt tēmas – Pircēja uztvere Verbālā un neverbālā komunikācija Jautājumu uzdošana Risinājumi konfliktsituācijās. Seminārs noteikti palīdzēs padarīt manu darbu veiksmīgāku. Liels paldies par semināru!
Ruslans Pulle, SIA „Stoller”, John Deer pēcpārdošanas servisa vadītājs
Pateicoties Jūsu semināram pirms diviem gadiem, es sāku tirgot un tagad esmu saņēmis paaugstinājumu – pārdošanas speciālists garāžas aprīkojumam. Tagad šo semināru klausījos jau savādāk, jo jau ir zināma pieredze tirdzniecībā. Pirms semināriem man bija rūgta pieredze un no pārdevēja amata baidījos, atšķirība no šodienas situācijas. Praktiski visas tēmas bija ļoti svarīgas. Paldies par šo semināru!
Māris Daija, SIA „Stoller”, garāžu un servisa aprīkojuma pārdošanas speciālists
Par semināru „Veiksmīga darījuma astoņi posmi” varētu teikt kā kompānijas nosaukumā PERFEKTI. Ļoti labas tēmas un tajā pašā laikā vienkārši un saprotami pasniegts materiāls. Svarīgākās tēmas bija izzinošā domāšana un veiksmīgs sarunas noslēgums. Ar tik labu pasniegšanu rezultāts būs obligāts. Lai jums vairāk klientu. Liels paldies!
Agris Spirģis, SIA „Stoller” , mazumtirdzniecības vadītājs
Seminārs „Efektīva apkalpošana” bija ļoti noderīgs. Agrāk nebija iedomājies par tādām tēmām, ka tas tik svarīgi komunikācijā ar klientu. Vērtīgi padomi manam darbam un centīšos to visu pielietot turpmākajā darbā saskarsmē ar klientiem.
Māris Tiļļa, SIA „Stoller”, vecākais mehāniķis
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!