KEUNE

Ļoti labs seminārs par tēmu „Efektīva pārdošana”. Patika, ka seminārā tika pielietotas praktiskās nodarbības. Vissvarīgākās tēmas bija: Klientu ieguvumu un izdevīguma valoda Tēma , kad tika analizēti galvenie klientu iebildumi, kad klients saka „Nē!”. Paldies par semināru un lai Jums laiks pietiek priekš visiem klientiem , kuri vēlas apmeklēt Jūs vadītās nodarbības.
Ilze Rudzīte, KEUNE , SIA „Orange cosmetics”, reģiona menedžere
Ļoti patika seminārs „Efektīva pārdošana”. Salīdzinoši ar cietiem semināriem bija perfekti, praktiski un ļoti konkrēti par mums aktuāliem jautājumiem. Vissvarīgākās tēmas: Pārdošanas posmi Attieksme Pārdevēja uzvedība Pieeja klientam. Vēlētos tikties ar Jums biežāk!
Iveta Brakovska, KEUNE , SIA „Orange cosmetics”, reģiona menedžere
Ļoti pozitīvs seminārs. Daudz noderīgu un praktisku piemēru „iz dzīves”. Patika , ka nemācīja agresīvi pārdot. Ļoti labas tēmas : Klientu iebildumi Sarunas noslēgums. Tā turpināt!
Vineta Brūkle, KEUNE , SIA „Orange cosmetics”, pārdošanas vadītāja
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)