Klinkmann Lat

Sia ”Klinkmann Lat” inženieri un klientu apkalpošanas speciālisti mācību kursu „Uz klientu vērsta efektīva pārdošana” uzskata par ļoti vērtīgu, jo iegūtā informācija palīdzēja atsvaidzināt jau esošās zināšanas, cēla pašnovērtējumu un deva motivāciju darboties vēl profesionālāk un ar labākiem darba rezultātiem. Paldies Armandam Ābelītim par profesionāli sagatavoto programmu, spilgtajiem piemēriem un dalīšanos pieredzē.
Aleksandrs Iļjenko
Šādu semināru man vajadzēja jau sen, bet nekādi neizdevās pierunāt priekšniecību. Uzzināju daudzas svarīgas lietas, kuras man noderēs profesionālajā darbā.
Jānis Neiberts
Esmu sajūsmā, jo uzzināju daudz ko, lai veiktu savu darbu veiksmīgāk, profesionālāk. Patīkama sajūta semināra laikā, jo apmācības materiāls tiek pasniegts ļoti interesanti, ar gaumi, ļoti profesionālā līmenī. Pasniedzējs apburošs. Liels paldies!
Veronika Šeršņova
„Perfect Sales” seminārs bija ļoti interesants un pamācošs. Visas tēmas bija ļoti nepieciešamas, vajadzīgas un svarīgas. Nepārprotami tika atklātas jaunas idejas savas darbības uzlabošanai, kā arī apzinātas savas kļūdas un nepilnības. Taču pats galvenais, ir sevī nostiprināta pārliecība, ka mērķis ir jāpanāk un jāpiepilda. Veiksmi! Veiksmi! Veiksmi!
Ivo Strads, „Klinkmann Lat”, Abloy servisa menedžeris
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)