LUKoil Baltija R

Šis seminārs man patika, jo atbilda manam tiešajam darbam. Es saņēmu tās atbildes, kuras biju gaidījusi, un vēl vairāk.
Jana Ozola
Seminārs „Efektīva pārdošana II” man ļoti palīdzēja izprast , kā pareizāk un efektīvāk piedāvāt klientam preci, lai ieguvējs būtu gan klients, gan pārdevējs. Praktisks un motivējošs seminārs. Vissvarīgākā tēma man – Kā nodibināt kontaktu ar klientu. Patīkami, ka Jūsu vadītos kursus rīko katru gadu. Paldies!
Agita Kīne, „Lukoil Baltija” , operatore / pārdevēja
Seminārs „Efektīva klientu apkalpošana” bija ļoti interesants. Svarīgākās tēmas : Kontakta nodibināšana Preces piedāvājums Piepārdošana un klientu apkalpošana. Iegūtās zināšanas man palīdzēs apkalpot „Lukoil” klientus vēl labāk. Liels paldies.
Larisa Dikanska, „Lukoil”, operators –pārdevējs
Seminārs bija vērtīgs. Ļoti daudz praktisku piemēru no dzīves klientu apkalpošanā, kas noteikti noderēs manā darbā. Svarīgākās tēmas seminārā: Padomi efektīvai klientu apkalpošanai Pārdošanas process Kā rīkoties, ja klients ir dusmīgs. Vēlētos lai šāda apmācība būtu pastāvīgi!
Tamāra Filipenko, „Lukoil”, operators –pārdevējs
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!