Mēness aptieka

Seminārs bija ļoti vērtīgs. Uzskatu , ka tieši ar šādu tēmu būtu jāsāk farmaceitu apmācību. To varētu veidot kā obligātu pasākumu! Domāju, ka tāda veida apmācība būtu liels ieguvums gan farmaceita darbā, gan uzņēmuma izaugsmē. Visas semināra tēmas, kas ietver māku pārdot, vienlīdz svarīgas un interesantas. Organizēt šādus seminārus biežāk!
Gunita Sauja, „Sentor aptieka 20”, aptiekas vadītāja
Ļoti augsts un profesionāls līmenis. Pasniedzēja Armanda Ābelīša zināšanas izcilas un ļoti interesanta, aizraujoša pasniegšanas maniere. Visas tēmas bija ļoti svarīgas. Paldies par vērtīgo semināru!
Irina Safonova, „Sentor aptieka” Jelgava, aptiekas vadītāja
Nācu uz semināru ar šaubām un ar interesi (Kas nu būs?). Secināju , ka seminārs „Efektīva pārdošana” ir veiksmīgs, ne reizi nebija vēlmes skatīties pulkstenī vai garlaikoties (kā tas ir parasti), pateicoties semināra vadītājam Armandam Ābelītim. Tā tik turpināt!
Linda Ozola, Aptieka „Avots”, farmaceita asistente
Pavērojām pirkšanas – pārdošanas procesu ar skatu no malas, iedvesmojāmies ikdienas darbam, apguvām jaunas praktiskas iemaņas. Viss, ko dzirdēju, bija ļoti reāli pielietojams farmaceita darbā. Vissvarīgākās tēmas seminārā – Klienta psiholoģija Pārdošanas tehnika Farmaceita un klienta attiecības. Paldies, šis seminārs ir ļoti nepieciešams katram farmaceitam!
Astrīda Vincēviča, Rēzeknes „Māras aptieka”, farmaceits
Ļoti patika semināra tēmas. Ieguvu daudz jaunas informācijas, kas noderēs man darbā ar klientiem. Vissvarīgākās tēmas – medikamenta Priekšrocības un ieguvumi Darbs ar klientu iebildumiem. Paldies par vērtīgajām zināšanām un veiksmi Jums darbā!
Kristīne Šuļmane, „Mēness Aptieka 11”, farmaceite
Labs seminārs mūsu darba specifikā. Atraktīvs un interesants pasniegšanas veids. Vērtīgas idejas par klienta ieguvumu un izdevīguma valodu. Paldies!
Iveta Dunkule, „Sentor aptieka 5”, aptiekas vadītāja
Seminārs man ļoti patika un bija ļoti vērtīgi! Svarīgas tēmas – Saskarsme ar klientu un preču pārdošanas māksla. Visiem klientu apkalpošanas darbiniekiem šādus seminārus!
Ivita Gātere, „Sentor Farm aptieka” , aptiekas vadītāja
Seminārs bija ļoti interesants un aktuāls mūsu darbā ar klientiem. Visas tēmas bija svarīgas. Super!!! Nav ko teikt. Paldies!
Nadežda Račika, „Lauvas aptieka”, aptiekas vadītāja
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)