Merreton

Šis seminārs tiešām papildināja, kā arī atsvaidzināja jau esošās zināšanas, un bija efektīgāks, kā līdz šim dzirdētie kursi par pārdošanu. Ļoti efektīvi ir tas, ka tiek pieminēti reāli piemēri arī bez teorijas.
Māris Rozenfelds, SIA „Meretton” mārketinga projekta vadītājs
Seminārs bija pārsteidzoši interesants. Patika, ka notika sadarbība ar mums, bija praktiski darbi un stāsti, piemēri no pieredzes. Ļoti pozitīva attieksme, patiešām iedrošinājāt un motivējāt mūs. Paldies!
Madara Saule, „Perfect Building” projektu konsultante
Seminārā tika izskatītas man svarīgas tēmas : Pareiza sarunas uzsākšana Iebildumu pārvarēšana Darījumu noslēgšana. Būtu noteikti vajadzīgs turpinājums. Šis bija labs ievads „pārdošanas mākslā”.
Lauris Karlsons, SIA „Meretton”,. Mārketinga direktors
No semināra ieguvu to, ko biju gaidījusi un vēl drusciņ klāt! Nevienu minūti nebija garlaicīgi vai neinteresanti. Seminārs tika piemērots tieši mūsu uzņēmumam, akcentējot tā stiprās puses un norādot uz to, kā uzlabot vājās puses. Ļoti vērtīgs seminārs ne tikai pārdevējiem, bet visiem uzņēmuma darbiniekiem. Novēlu Jums ,Armand, iet tikai uz priekšu!
Ieva Stīve, SIA „Meretton”,. direktora vietniece
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!