Schenker

Vēlos pateikties par sadarbību ar Armandu Ābelīti. Pārdošanas semināra „Astoņi vizītes posmi” saturs un praktiskās nodarbības tika profesionāli pasniegtas un ir noderīgas manu pārdošanas rādītāju pieaugumam.
Semināra programma tika pasniegta ar augstu profesionālo meistarību, tika nodrošināts labs kontakts ar auditoriju, radīta komandas sajūta. Tika atklāti galvenie faktori, kas palīdz nodrošināt efektīvu pārdošanas procesu – astoņus vizītes posmus.
Seminārs kopumā ir devis pārliecību par savām spējām, mainījis manu attieksmi pret sevi un darbu, esmu kļuvis veiksmīgs.
Seminārā sniegtās zināšanas ir paplašinājušas manas personiskā spējas un profesionālo darbību.
Īpaši vēlētos izcelt to, ka Armanda Ābelītes seminārs impulsīvu lādiņu, kas tieši ietekmē pārdošanas rādītājus. Mani pārdošanas apjomi 2003. gada jūlijā salīdzinot ar jūnija pieaugumu pieauga par 29%,salīdzinot ar iepriekšējā gada jūliju par 39%. Tika realizēti apjomīgi projekti, un noslēgti veiksmīgi darījumi.
Sadarbība ar „Perfect Sales” ir devusi manai dzīvei moto:
„Ja šodien tu varētu sākt dzīvi no jauna, ko Tu darītu citādi? Atbildi sev uz šo jautājumu – un dari tā jau šodien.
Dans Hadaņonoks
Kursi „Veiksmīga darījuma astoņi posmi” sniedza to, ko biju gaidījusi no labiem kursiem. Teorija tika nostiprināta ar piemēriem, kas palīdz labāk iegaumēt un vēlāk praktiski pielietot kursos apgūto. Armands Ābelītis īsts profesionālis savā jomā! Rekomendēju visiem, kas vēlas paaugstināt savu darbinieku motivāciju un kompānijas apgrozījumu.
Sandra Bāliņa, ,, Schenker ,, starptautiskā transporta biznesa vienības vadītāja.
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)