Skai Baltija

Kad nācu semināru, nedomāju, ka būs tik interesanti. „Prefect Sales” direktors Armands Ābelītis ir ļoti jauks pasniedzējs. Ļoti noderīga informācija par tādām pārdošanas tēmām, kā – Pirmais kontakts ar klientu, žestu valoda, piedāvājuma noformulēšana. Centīšos iegūtās zināšanas turpmākajā praksē!
Iveta Brakovska, SIA, „Sky Baltija”, vecākā pārdevēja
Ļoti pateicos par semināru „Efektīva klientu apkalpošana”, lietderīga informācija gan darbam, gan arī privātajai dzīvei. Profesionāls semināra vadītājs, spēj informāciju pasniegt saprotamā valodā. Visas tēmas svarīgas, īpaši patika tēmas – Žestu valoda Kontakta nodibināšana ar klientu. Vajadzētu biežāk rīkot šādus seminārus, būtu profesionālāki sava amata darbinieki!
Laima Voitusika, SIA „Sky Baltija”, augļu pārdevēja
Klientu apkalpošanas seminārs bija ļoti pareizi un labi sagatavots ar skaidru informāciju, kādai jābūt pieejai pie klienta. Vissvarīgākās tēmas : pareiza attieksme un pieeja klientam, kā rīkoties neskaidrības gadījumā, piedāvājums klientam. Esmu ļoti apmierināts ar šo semināru. Vajadzētu ik pa laikam obligāti rīkot šādus klientu apkalpošanas seminārus rīkot jaunajiem darbiniekiem.
Kārlis Birzkalns, SIA „Sky Baltija”, pārdevējs
Man ļoti patika. Ieguvu praktiskus padomus, kā pareizi apkalpot un piedāvāt preci pircējam. Un , protams, galvenais ir attieksme! Šajā klientu apkalpošanas seminārā es uzzināju daudz svarīgas informācijas darbā ar klientiem. Lai būtu vēl tādi semināri. Paldies!
Marina Prudņikova, SIA „Sky Baltija”, pārdevēja
Seminārs „Klientu apkalpošana” ir ļoti noderīgs katram pārdevējam. Uzzināju noslēpumus, kuri palīdzēs veicināt man labu attieksmi pret darbu un klientiem. Svarīgas izskatītās tēmas: Attiecības ar klientiem un konfliktu atrisināšana. Ļoti pozitīvas emocijas par šo semināru.
Lolita Poiša , SIA „Sky Baltija”, pārdevēja
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!